12 Kasım 2011 Cumartesi

iKiLi OPSiYONLAR STRATEJiSi NEDİR ?

İkili Opsiyonlar Stratejilerine Giriş

OptionRally temsilcilerinin önerdiği ikili opsiyonlar stratejisi yatırımcılara hem kâr potansiyeli hem de aktif seçenekleri açısından, finans piyasalarında spekülasyonda bulunmak için en iyi fırsatları sağlamaktadır. 24/7 hizmet veren ve Foreks, Emtialar, Hisse Senetleri ve Endeksleri kapsayan, ikili alım-satım işlemleri, geleneksel piyasa spekülasyonuna, çok daha yüksek getiriler eşliğinde ferahlatıcı basitlikte bir alternatif sunmaktadır. Ancak yalnızca bu olgular sizi kazançlı bir opsiyon tüccarı yapmaya yetmeyecektir; yatırımınız için en iyi getiriyi elde edebilmek için bazı temel stratejileri öğrenmeniz gerekir.

İkili opsiyonlar işlemlerinde her alım-satım işleminin yalnızca iki olası sonucu olabilir; en baştan bilinen önceden belirlenmiş kâr veya zarar seviyeleriyle, kazanmak veya kaybetmek. Daha da önemlisi, ikili opsiyonlarla iç içe olan hızlı getiriler ve yüksek kazançlar yatırımcıların, yüksek kârlar elde etme şanslarını arttırmak için belirli bir strateji kümesini uygulayabilecekleri anlamına gelmektedir. 

Aşağıda, hem yeni hem de deneyimli tüccarlar tarafından kolaylıkla kullanılabilecek nispeten daha popüler stratejiler yer almaktadır: 

• Hedging (risk dengeleme)
• Çifte alım-satım
• Kısa vade
• Kayıp durdur alım-satım
• Bungee stratejisi
• Risk toleransı

OptionRally’de bir hesap açmak ve size en uygun ikili opsiyon stratejisi hakkında daha fazla bilgi almak için buraya tıklayın.

3 yorum:

  1. Bu ikili tradong hakkında burada paylaştık çok iyi bir bilgi bu. şimdi bir gün daha ve daha popüler hale geldi ve ben burada bu web sitesini ziyaret possivbel çevrimiçi field.it emin için bir şeyler yapacağını düşünüyorum. mümkünse bu konuda daha fazla bilmek mutluluk.

    YanıtlaSil
  2. Ben ikili seçeneği ile çevrimiçi para kazanmak istiyorum. Ben Opsiyon ikili işleyebilir nasıl düzgün öğrenmek mümkün duyuyorum. Senin güzel konuşma için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  3. Ben ikili seçeneği ile çevrimiçi para kazanmak istiyorum. Ben Opsiyon ikili işleyebilir nasıl düzgün öğrenmek mümkün duyuyorum. Senin güzel konuşma için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil