22 Şubat 2012 Çarşamba

Borsa Eğitim Seti İndir

Borsa eğitim seti

Borsa eğitim seti, para kazandıran önemli yöntem ve bilgileri anlatan, borsada para kazanmak isteyen herkese hitap edecek dijital bir rehberdir. Borsada zarar etmeden para kazanmak istiyorsanız Borsa eğitim setini bilgisayarınıza hemen indirerek, borsa hakkında tüm merak ettiklerinizi öğrenebilir, gerçek sayısal verilerle analizler yaparak eksiklerinizi Borsa eğitim setiyle tamamlayabilirsiniz.

Borsa KY Teknik Analiz ve Bilgileri Eğitim seti, uzun süren borsa takipleri, uygulanan birçok test ve analizler sonucunda elde edilen bilgilerle hazırlanmış bir kaynaktır ve borsada nasıl hareket etmek gerektiğini en ince ayrıntısına kadar anlatmaktadır. Borsa  Eğitim seti ile birkaç gün içinde seanslık, günlük, aylık, yıllık, grafiksel ve sayısal verilerle, hisselerin nerede alınıp nerede satılacağına dair analizleri kendiniz yapabilirsiniz.
 Borsa KY Teknik Analiz ve Bilgileri Kitabında aktarılan sayısal ve grafiksel teknikler, uzun süren analizler sonucunda test edilerek geliştirilmiş ve hâlâ uygulanmakta olan tekniklerdir. Anlatılan bu özel teknikler ile yapacağınız analizlerin al dediği yerde hisseleri alıp, sat dediği yerde satarak aylık binlerce TL kazanabilirsiniz. Borsada kendi kazanç formülünüzü oluşturabilir ve bir borsa uzmanı gibi hareket edebilirsiniz. Borsa KY Teknik Analiz ve Bilgileri Eğitim Seti, al- sat sinyallerini ve nerede alınır, nerede satılır öğrenebileceğiniz teknikler sunuyor. Al-sat sinyallerini grafikle tam izlemek şartıyla da kesin sonuç alınacağını belirtiyor.
Borsa Teknik Analiz ve Bilgileri E-Kitabında ayrıca sizin için yaralı olacak ekstra bilgi ve dokümanlar da set olarak verilmektedir.
Oldukça sade bir dil kullanılarak, herkesin kolaylıkla anlayabileceği şekilde hazırlanan Borsa KY Teknik Analiz ve Bilgileri Eğitim setini hemen indirmek için tıklayın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder